2011. július 30., szombat

Fülbevaló és állvány

Tegnap meguntam, hogy mindig összekeverednek az ékszereim a dobozkámban és összedobtam gyorsan egy "sufnituningos" állványt a fülbevalóknak.

Teljesen környezetbarát, kb 0 Ft (itthon fellelhető dolgokból) és 4 perc alatt kész. Persze lehetne szépítgetni (erre már több ötletem is van), de egyelőre a praktikum megelőzte a dizájnt.

Több is készült belőle, most csak egyet mutatok. Kicsit ferde, kicsit tökéletlen, de az enyém ^^
Ez a prototípus :

Fűztem egy új fülbevalót is. A közepében található fém gyöngyöt Évitől kaptam. Itt is szeretném megköszönni a többi gyönggyel együtt, amiket szintén nekem ajándékozott. Hamarosan visszaköszönnek majd itt, ha nem is egy ékszerbe beépítve :)

Az utolsó lógócska rögzítésénél sikerült eltörnöm egy gyöngyöt, így holnap fűzhetem újra :/
A lógókák szintén "újrahasznosítottak" lebontottam néhány régi bizsu fülbevalómat, amiknek a párja már nem volt meg és így sikerült pár használható elemre szert tennem ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése