2011. július 30., szombat

Félkész fülbevalók

Csináltam egy nagyon egyszerű másfél perces fülbevalót, amikor rá kellett jönnöm, hogy teljesen kifogytam az akasztókból :(

Szerencsére már úton van az utánpótlás, de addig is szeretném megmutatni nektek

A középső kövecskét Judittal bizniszeltem még hónapokkal ez előtt. A képen sajnos nem látszik, de nagyon szép, különleges színe van. Zöldes-türkizes-kékes és szépen csillog.
A fülbevaló alap amire tettem szintén hónapok óta megvan már. Egy webshopból vettem, de valahogy nagyobbra számítottam. Így nem tudtam vele eddig mit kezdeni. Eredetileg egy lógókkal tele aggatott fülbevalóhoz kellettek volna, de túl picik a hurkok és valahogy nem mutatott jól.
Így hát ez lett belőle:

Nekem így is tetszik, már nem bánom, hogy megvettem őket :)

A másik félkész fülbevalóm egy lila spirál. Sajnos nem sikerültek a színek itt sem élethűre:
A bicone-ok felváltva nagyon halvány és sötétebb orgona lila. A kása pedig sötétlila. Ebből csak fél pár van kész. Kísérleti jelleggel csináltam, de ollót fog kapni mert a színek bár külön-külön jól mutattak együtt olyan egybefolyós valamit alkotnak, ami nem tetszik :) 

A minta viszont bejövős, biztos csinálok még ilyet más színekben mert egyszerű gyors és mutatós :)
Köszönöm Zsuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése