2011. december 6., kedd

Karácsonyra készülve

Bár a legutóbbi bejegyzéseim nem gyöngyökről szóltak, mégsem lazsálok. A napokban ezt a kék szettet készítettem egy kedves kolléganőm kérésére:
A medált korábban más színben is elkészítettem már.

Szintén kérésre készült ez a két medál is egy kislány ikerpárnak:
Sajnos fény hiányában csak ilyen pocsék képeket tudtam készíteni, de már nem sokáig lesznek nálam a medálkák. Élőben tényleg egyformák a láncok, ha a képek nem is ezt mutatják. Amíg ezeket fűztem, rá kellett jönnöm, hogy nem szeretem ugyanazt többször egymás után megfűzni. Azonos minta, azonos színekkel... nagyon nehezen vettem rá magam a második medál elkészítésére és közben vagy 3 másfajta dologba is bele kezdtem ^^ Hamarosan mutatom azokat is. 
Ha a medálok ismerősek valakinek az nem véletlen. Korábban magamnak csináltam már picit visszafogottabb rózsaszínben hasonlót. Ez a két kis medál most nagyon Barbie-s rózsaszín.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése