2011. december 20., kedd

Karácsonyi/Decemberi Off

Itt most olyan dolgokat mutatok, amik nem kapcsolódnak a gyöngyökhöz, viszont az utóbbi pár napban kaptam vagy készítettem őket.

Az első egy macis ajtódísz, amit anyukámtól kaptam. Szerintem nagyon cuki:
A többi dolgot már én csináltam:
Milkás torta az egyik kolléganőmnek. Sajnos a máz nem lett túl szép rajta :(
Ezek a kis hómanók hungarocell gömbökből készültek. Az irodánkban laknak több társukkal együtt.
Ez a kép pedig életem második mézeskalács sütésének részeredményét mutatja. Nem tökéletesek, viszont nagyon nagyon finomak és még puhák is lettek idén :)
Már csak a díszítést kell gyakorolnom. Szerencsére hatalmas adagot sikerült csinálnom és csak több részletben díszítem őket. A végére talán szebbek lesznek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése