2012. november 14., szerda

Elvarratlan szálak...


Hétvégén pakolgattam a gyöngyös dobozkáimban és a kezembe akadt egy kb fél éve elkezdett medál, amit valamiért félbehagytam. Tegnap befejeztem a medált + kapott egy szalagos nyakláncot is, így rögtön hordható is lett :) Fejből fűztem, így neve sincs a mintának.
Sajnos mire hazaérek a munkahelyemről már sötét van, ezért nem tudtam igazán jó képeket csinálni róla. Talán ezek adják vissza legjobban az eredeti színeket, ami halványzöld és lila, pár szem kékkel.

Ilyen színösszeállítást még nem fűztem korábban, de ez most nagyon tetszik. Teljesen véletlenül csináltam egy fülbevalót hasonló színvilággal, de két napja képtelen vagyok használható képet csinálni róla... hétvégén remélem sütni fog a napocska és napfénynél le tudom rendesen fotózni :)

1 megjegyzés: