2012. július 12., csütörtök

Ömlesztve

Mostanában csak félkész dolgokat csináltam, de gondoltam itt az ideje, hogy életjelt adjak magamról. Ezért mutatok pár dolgot, csak így mixelve :)
Sodronyos karkötők. Egyelőre csak két színben, de tipikus könnyű, nyári darabok szerintem. Tervezem más színekben is :)

Lila 3 perces medál, mert néha az egyszerű a nagyszerű :D


Memória drótos karkötő a szivárvány kínai színeiben :)
Ezeket a héten kaptam, sajnos csak a csomag egy részét tudtam lefényképzeni, a többi már szanaszét van szórva a szobámban :D

Na ez nem tudom minek indult, de ez lett belőle. Elfogyott a rézdrótom úgyhogy egyelőre így marad, aztán meglátom mi lesz vele, vagy tekerem tovább vagy lebontom kőkimentési céllal :)
És végül, de nem utolsó sorban néhány új fajta kaboson a csudiszépséges korábban mutatott lila kövek alkotójától:

1 megjegyzés: