2012. április 13., péntek

Egyszerű raw karkötő

A napokban készítettem egy bonyolultabb medált, ami már egy jó ideje szerepelt a listámon... de erről majd a következő bejegyzésemben írok bővebben. A medál után levezetésképp fűztem a képen látható kis karkötőt. Kapcsot még nem kapott. De addig is megmutatom. Nem kell mindig túlbonyolítani a dolgokat :)
 Fényképeztem más háttér előtt is, itt talán jobban látszik a gyöngyök eredeti színe, amilyennek a zacskóban láttam őket:

Tegnap kolléganőmmel kaptunk pár szál tulipánt az egyik kedvenc ételkiszállítós helyünk futárától. Erről jutott eszembe, hogy még nem is mutattam irodánk eddigi egyetlen dekorációját, ami ugyan nem gyöngy, de én csináltam :D
Tegnap óta igazi tulipánok is színesebbé teszik a helyet. Biztos vagyok benne, hogy az úr nem olvassa ezt a blogbejegyzést, de azért köszönöm neki ezúton is a csodaszép virágokat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése