2012. február 10., péntek

Medálocska

Gyöngyös-dobozka kiürítésbe kezdtem, próbálom elhasználni a megmaradt pár szem gyöngyeimet, amik semmilyen komolyabb mintához nem jók már, mert van amiből csak 1-2 szemem van. Valahogy így született meg ez a pici medál is:
Nem követtem konkrét mintát, csak fűztem, ahogy a gyöngyök adták magukat. A benne lévő tekláim el is fogytak ebben a színben. Láncot még nem kapott, még nem döntöttem el mire teszem. Sajnos későn vettem észre, hogy egy cicaszőr rákerült fényképezés közben. Megpróbáltam eltüntetni, némi utómunkával a képen. Remélem nem nagyon feltűnő. Ma nem süt a napocska és ettől csak pocsékabb képet tudnék csinálni róla :(

Más téma: nem tudom mások miben tartják az elkészült ékszereiket, én erre eddig 2 dobozt használtam. Persze a nyakláncok mindig összegubancolódtak. Mindegy hogyan tettem őket a dobozba. Szerintem a zsebbe tett fülhallgatókhoz hasonlóan valahogy így történhet ez:
A legolcsóbb megoldás, ami eszembe jutott a következő képen látható:
A helyi barkácsboltban vettem egy nagy hungarocell lapot százvalahány forintért és erre tűzködtem fel gombostűkre akasztva a nyakláncaim egy részét. Maga a lap pedig az íróasztalomon áll és a falnak támaszkodik. Persze lehetne tovább fejleszteni, bekeretezve a falra rögzíteni, bevonni valamilyen anyaggal stb hogy ne legyen ennyire "fapados" de átmeneti megoldásnak teljesen jó lesz. Csak a macskát nehéz távol tartani tőle :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése