2011. november 17., csütörtök

Karkötők


 Vilma ékéhez készült karkötő. Bronz és fehér macskaszem gyöngyökkel vegyített kagylógyöngyök valamint memória drót felhasználásával készült.


 Ez a kék-ezüst karkötő már régóta váratott magára. Sajnos a megfelelő gyöngyökre eddig kellett várnom. Ajándék lett ^^

Végül pedig itt egy kép egy tavaly készült mágneses karkötőmről. Nyakláncként és karkötőként is szoktam hordani. A történethez hozzá tartozik, hogy 2 mágneses karkötőt vettem kb egy éve, de az egyik színével sehogy sem voltam megelégedve ezért lebontottam és újrafűztem magamnak az adott mágnesgyöngyök és a saját gyöngyeim felhasználásával. Azóta készült más mágneses karkötő is, mert közben sikerült szert tennem ilyen gyöngyökre, de már csak ez a zöldecske van meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése