2013. március 25., hétfő

Rikku

Tavaly vettem egy csomó féle rózsaszín gyöngyöt, amikor az egyik ismerősöm kért tőlem kislány medálokat. Fogyott is belőlük rendesen de kúpos gyöngyből 2 csomag is érintetlen maradt. Azt hittem soha nem fogom használni őket, de ebbe a mintába pont illetek a tekláim mellé. A nagyját egy már félkész karkötőhöz felhasználtam, hamarosan mutatom azt is. Nem lesz nagy durranás, csak meguntam félúton a fűzését... majd valamikor befejezem... Pedig már csak pár díszítő sor van hátra.
Más is szokott így járni, vagy én vagyok csak ilyen zakkant?? :)

Eredetileg 5 elemből terveztem ezt a karkötőt, de a gyöngyök mérete miatt már 4 is körbeérte a csuklómat. Az eredetire kevésbé hasonlít...picit módosítottam a fűzésén, itt-ott beiktattam plusz kásákat, hogy szellősebb legyen, de így is elég hangsúlyos darab lett :)
Ettől függetlenül megadom a Minta linkjét a "szokásos" oldalról :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése