2011. november 12., szombat

Ajándék jelöltek

Néhány ismerősöm közelgő névnapjára készülgetek pár egyszerűbb aprósággal.

Az egyik ez a sárga-lepkés karkötő+fülbevaló szettecske:
Nehéz volt fényképezni mert a pillangók és a gyöngyök is csillognak-villognak. Remélem elnyeri majd az új tulajdonosa tetszését, az egyik kedvenc színét és kedvenc "szimbólumát" használtam fel az ékszerek megalkotásakor :)

A másik apró ajándék egy nem is olyan apró csikóhalas nyaklánc.
Konkrétan ez:

Az elkészítése nem igényelt különösebb kreativitást, ezért gondolkoztam is rajta hogy felkerüljön-e ide, de én csináltam és az ékszer kategóriába belefér :)
Leendő gazdája nagyon szereti a zöld színt és hasonló stílusú ékszere is van már, remélem ez a nyaklánc is elnyeri a tetszését.
Az üvegmedált készen vettem, sajnos ehhez a technikához nem értek :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése